a-l-i-c-e-n

Direktlänk till inlägg 25 juni 2014

Ansikts mask;)

Av a-l-i-c-e-n - 25 juni 2014 15:50

Hej hej!
Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har varit sjuk och då orkar man bara inte med att blogga:(

Men iallafall! Eftersom jag har varit sjuk och så, så känner man ju inte sig så fräsch. Så jag har testat en ansikts mask idag:) Jag har gjort den själv och reseptet kommer från tidningen Julia;D
Jag gjorde den som heter "Lugnande näringsboost". Till den så behövde man kakao, yoghurt (helst turkisk) och olivolja. Jag blandade först två matskedar kakao och tvåmatskedar olivolja. Sen tog jag i en halv deciliter yoghurt. Efter det blandade jag ännu mer och sen var det klart;) Då så använde jag mina händer till att smörja ut det i ansiktet och sen väntade jag i 20 minuter:) Medans jag väntade så luktade det liksom chocklad lite svagt och det var ju en juvlig doft, haha. Och sen när det hade gått 20 minuter så ställde jag mig vid kranen i toan och sköljde ut det. Efter när jag hade sköljt ut ansikstmasken så kändes det liksom lent och rent i huden och det var jätteskönt! Så nu känner jag mig jättefräsh och frisk! Om ni vill testa så tänk bara på att innan ni smörjer ut den över hela ansiktet så ta en liten klick någonstans i ansiktet och se så ni inte är allergiska mot den;)

Ni kan ju titta på bilden och se om ni kanske vill göra någon annan av de som är där också kan ni skriva i kommentaren vilken ni testade och om den var bra:D

Ni får ha det så bra så ses vi:)

Hejs svejs från a-l-i-c-e-n-s fejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a-l-i-c-e-n - 4 juli 2014 20:00

Tjena hoppsan

Av a-l-i-c-e-n - 19 juni 2014 17:02


Tjenare! Idag har jag varit på sista dagen i 4H:'( Vi firade midsommar så vi laga midsommar mat och sen dansa vi runt en sån sak ni vet, haha vet inte vad det heterXD Och nu vilar jag bara lite:) Men ja imorgon är det midsommar alltså och vi ska fir...

Av a-l-i-c-e-n - 18 juni 2014 18:14

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt:( ...

Av a-l-i-c-e-n - 12 juni 2014 21:22


Hej hej! Nu har äntligen sommarlovet börjat:) För mig iallafall för er som fortfarande går i skolan..... håll ut! Snart är det er tur att ha sommarlov:D Somsagt så har vi haft skolavslutning jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade på mig så.....

Av a-l-i-c-e-n - 10 juni 2014 20:54


Hejsan hoppsan:D Förlåt för dålig uppdatering

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards