a-l-i-c-e-n

Direktlänk till inlägg 5 juni 2014

Lediga :D

Av a-l-i-c-e-n - 5 juni 2014 20:41

Hej hej!
Igår kunde jag tyvärr inte uppdatera men som vanligt va jag i skolan, och sen efter skolan så åkte jag typ till en kör eller va man ska säga, haha. Asså jag ska börja på en typ kör på ngn musik högskola eller nåt. Och då så fick vi typ testa igår då, och det var väldigt kul! :)
Idag så var jag med en kompis efter skolan och vi gjorde massa kul :D tyvärr så skulle jag gå hem.... Haha nä men HAHA.
Lite flummig nu på kvällen kanske..:)
Ja men nu är vi typ lediga:D Alltså inte sommar lov men vi är ju lediga imon på fredagen också så;)

Jag tror jag och mamma skulle till emporia ngn gång under helgen och köpa skolavslutnings klänning, då kommer det säkert en bild:)

Förlåt att jag gör smileysar hela tiden men det blir lättare att beskriva att man är glad då typ, haha.
Men ja ni får ha det så bra sålänge.

Hejs svejs från a-l-i-c-e-n-s fejs! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a-l-i-c-e-n - 4 juli 2014 20:00

Tjena hoppsan

Av a-l-i-c-e-n - 25 juni 2014 15:50

Hej hej! Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har varit sjuk och då orkar man bara inte med att blogga:( Men iallafall! Eftersom jag har varit sjuk och så, så känner man ju inte sig så fräsch. Så jag har testat en ansikts mask idag:) Jag h...

Av a-l-i-c-e-n - 19 juni 2014 17:02


Tjenare! Idag har jag varit på sista dagen i 4H:'( Vi firade midsommar så vi laga midsommar mat och sen dansa vi runt en sån sak ni vet, haha vet inte vad det heterXD Och nu vilar jag bara lite:) Men ja imorgon är det midsommar alltså och vi ska fir...

Av a-l-i-c-e-n - 18 juni 2014 18:14

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt:( ...

Av a-l-i-c-e-n - 12 juni 2014 21:22


Hej hej! Nu har äntligen sommarlovet börjat:) För mig iallafall för er som fortfarande går i skolan..... håll ut! Snart är det er tur att ha sommarlov:D Somsagt så har vi haft skolavslutning jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade på mig så.....

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards