a-l-i-c-e-n

Direktlänk till inlägg 1 juni 2014

Allt om det lilla lovet :D

Av a-l-i-c-e-n - 1 juni 2014 20:58

Hejsan!

Det har ju varit ett litet lov de senaste dagarna ;) Från i torsdags.                                         
                                    Jag tänkte bara berätta lite om det, haha. Nä men det har varit ett jättekul lov faktiskt så aa B)


I torsdags så va jag och tre andra på kg (konstgräs) alltså en typ plats där man spelar fotboll, haha.

Då kolla vi på mina kompisars lags match. Sen efter det stanna vi kvar lite och spleade fotboll en stund. Det ligger en skola precis brevid där så vi lekte lite på en typ lek sak de hade på skolgården XD När vi var "färdiglekta" (haha) så cykla vi hem och då va vi hos den ena. Vi körde sanning eller konka samtidigt som vi spelade in en video så man skulle dra en lapp och göra det som stod. Efter det hoppa vi en liten stund på studsemattan och sen åkte vi till en lekplats och var där till halv 7 tror jao :)


På fredagen var ja  hemma på morgonen och spela badminton med pappa.  

Sen typ kl 3 gick jag till en kompis :) Vi kollade på gamla foton från klassen när vi gick i 2:an och 3:an det var sjukt kul och vi skratta typ hela tiden. Sen efter det gick vi och handlade tacos och godis och glass, jag skulle äta hoss de.

Så när vi kom hem vet jag inte riktigt vad vi gjorde men sen åt vi iaf och efter det spelade jag och min kompis pappa och hennes lillebror fotboll i deras trädgård :D Vi gjorde det en stund och sen då testade vi och göra sån där sak när man stoppar en mentos i en coca coola så sprutar det. Efter det kolla vi på en film och åt godis på deras terass och sen gick jag hem :)


I lördags var jag med min kusin och vi hade också jättekul. Vi spelade sing:it också gjorde vi en film på Imovie som hette "Somarlov med alice och sarah". Vi testade glassar och satte poäng på de sen lyssna vi på låtar och satte poäng på de. Vi spelade lite badmonton också :D Det var en väldigt rolig dag :)


Aa och idag är det söndag och jag har bara varit hemma och pluggat lite. Men jag har också spelat badminton med min pappa och min lillebror. Och sen var vi ute och rulla, vi rullade väldigt långt och jag är jättetrött. Men det var ändå lute skönt att ha en lugn dag idag :)


Sorry för att det blev ett så lååångt inlägg men jaja, nu har jag typ skrivkramp men ändå. HAHA :D

Godnatt så ses vi!

Hejs svejs från a-l-i-c-e-n-s fejs :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a-l-i-c-e-n - 4 juli 2014 20:00

Tjena hoppsan

Av a-l-i-c-e-n - 25 juni 2014 15:50

Hej hej! Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har varit sjuk och då orkar man bara inte med att blogga:( Men iallafall! Eftersom jag har varit sjuk och så, så känner man ju inte sig så fräsch. Så jag har testat en ansikts mask idag:) Jag h...

Av a-l-i-c-e-n - 19 juni 2014 17:02


Tjenare! Idag har jag varit på sista dagen i 4H:'( Vi firade midsommar så vi laga midsommar mat och sen dansa vi runt en sån sak ni vet, haha vet inte vad det heterXD Och nu vilar jag bara lite:) Men ja imorgon är det midsommar alltså och vi ska fir...

Av a-l-i-c-e-n - 18 juni 2014 18:14

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt:( ...

Av a-l-i-c-e-n - 12 juni 2014 21:22


Hej hej! Nu har äntligen sommarlovet börjat:) För mig iallafall för er som fortfarande går i skolan..... håll ut! Snart är det er tur att ha sommarlov:D Somsagt så har vi haft skolavslutning jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade på mig så.....

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards