a-l-i-c-e-n

Alla inlägg under maj 2014

Av a-l-i-c-e-n - 31 maj 2014 21:42

Jag har då börjat blogga! Jag har haft denna bloggen läääänge men jag tänkte börja om. Så jag har raderat gamla inlägg ocg skrivit ny presentation. Jag kommer ändra utseendet på bloggen också, så den blir lite coolare, haha.

Men det orkar jag inte nu tyvärr :(   Men men, jag heter alltså Alice och jag ska börja med att blogga. Jag har bloggat länge på massa olika bloggar men jag slutar alltid. Denna gången ska jag blogga oftare för jag känner mig väldigt pepp på att börja blogga :) Jag älskar musik!!! Liksom att dansa och sjunga, det är det bästa. Jag gillar The fooo väldigt mycket and i'm a FOOOER haha. Jag tycker om väldigt blandat med musik men jag gillar också Katy Perry och one direction. Just nu så tror jag mina favvo låtar är "Carry you home" med Zara Larsson och "Rather be" med Clean bandit. Men som sagt gillar jag massa olika :)

Jaop nu tror inte jag att jag orkar mer för klockan är ganska mycket, haha tyvärr. Men vi ses nästa gång!


Hejs svejs från a-l-i-c-e-n-s fejs

Haha hejdå  


PS: Jag bjuder på Zara larssons "Carry you home" ;D


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards