a-l-i-c-e-n

Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Ganska rolig dag! ;D

Av a-l-i-c-e-n - 3 juni 2014 20:12

Tjena moss!
Idag var vi på ribban med klassen :) Det var en sak som hette "olympic day" eller nåt, och man fick testa på olika saker inom OS. Man fick inte välja vad man ville testa utan de som jobba där bestämde typ vad varje klass skulle göra så man fick ett schema. Vi fick boxning, brottning, beatch handboll, badminton och beatch volleyboll :/ Jag tyckte handbollen var roligast och sen kom badmintonen, det andra var inte så kul:( Men det var ändå lite roligt att få va med klassen där och testa saker, haha. Om jag fick välja skulle jag velat ha kanot också men det fick inte vi tyvärr, men men. Iaf så regnade när vi spelade volleyboll så det fastna massa sand på oss eftersom vi var blöta, så man var ganska kall och sandig när man kom hem kan man ju säga.... Men när jag kom hem så tog jag på mig min one piece och gjorde varm oboj också kollade jag på youtube, det var väldigt mysigt. Haha :)
Men nu har jag pluggat lite och så...
Jag vill verkligen hitta ett typ tema till denna bloggen för att den blir mer intressant då men jag vet inte riktigt vad, om ni har förslag skriv gärna i kommentaren down below:D

PS.Kolla gärna min kanal på video fy me där jag heter: ~Alicen~
Jag gör nailtutorials nästan varje vecka där så kolla gärna in den:) På bilden ser ni min senaste nailtutorial som är uppe på vfm :)

Men hoppas ni gillar det så får ni ha det bra!

Hejs svejs från a-l-i-c-e-n-s fejs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a-l-i-c-e-n - 4 juli 2014 20:00

Tjena hoppsan

Av a-l-i-c-e-n - 25 juni 2014 15:50

Hej hej! Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har varit sjuk och då orkar man bara inte med att blogga:( Men iallafall! Eftersom jag har varit sjuk och så, så känner man ju inte sig så fräsch. Så jag har testat en ansikts mask idag:) Jag h...

Av a-l-i-c-e-n - 19 juni 2014 17:02


Tjenare! Idag har jag varit på sista dagen i 4H:'( Vi firade midsommar så vi laga midsommar mat och sen dansa vi runt en sån sak ni vet, haha vet inte vad det heterXD Och nu vilar jag bara lite:) Men ja imorgon är det midsommar alltså och vi ska fir...

Av a-l-i-c-e-n - 18 juni 2014 18:14

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt:( ...

Av a-l-i-c-e-n - 12 juni 2014 21:22


Hej hej! Nu har äntligen sommarlovet börjat:) För mig iallafall för er som fortfarande går i skolan..... håll ut! Snart är det er tur att ha sommarlov:D Somsagt så har vi haft skolavslutning jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade på mig så.....

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards