a-l-i-c-e-n

Direktlänk till inlägg 12 juni 2014

SOMMARLOOV!!:D

Av a-l-i-c-e-n - 12 juni 2014 21:22

Hej hej!
Nu har äntligen sommarlovet börjat:)
För mig iallafall för er som fortfarande går i skolan..... håll ut! Snart är det er tur att ha sommarlov:D
Somsagt så har vi haft skolavslutning jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade på mig så.. kolla ner lite så set ni en bild på det jag hade;) Klänningen år från HM
Halsbandet från Ur&penn
Och skorna från en converse affär, haha:)
Jao och efter skolavslutningen så va jag med två kompisar och vi åt pastasallad, badade, pysslade och lite andra saker.... HAHAHA;)

Det är äntligen sommarlov!
Imorgon ska jag till Torekov och va där till söndag, så då kan jag inte uppdatera tyvärr:( Men men, vi klarar oss;)

Jag har också upptäckt att videon med is ten inte kom upp:( Tyvärr kan jag inte göra så mycket mer men den fick iallafall 4/5 solar (poäng,haha)

Kan ni inte skria lite förslag vad jag ska göra för inlägg och sånt snälla:)

PS. Om ni vill lära er hur man målar så som jag hade mina naglar på skolavslutningen så kolla in min kanal på video fy me vetja;) Jag heter: ~Alicen~



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a-l-i-c-e-n - 4 juli 2014 20:00

Tjena hoppsan

Av a-l-i-c-e-n - 25 juni 2014 15:50

Hej hej! Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har varit sjuk och då orkar man bara inte med att blogga:( Men iallafall! Eftersom jag har varit sjuk och så, så känner man ju inte sig så fräsch. Så jag har testat en ansikts mask idag:) Jag h...

Av a-l-i-c-e-n - 19 juni 2014 17:02


Tjenare! Idag har jag varit på sista dagen i 4H:'( Vi firade midsommar så vi laga midsommar mat och sen dansa vi runt en sån sak ni vet, haha vet inte vad det heterXD Och nu vilar jag bara lite:) Men ja imorgon är det midsommar alltså och vi ska fir...

Av a-l-i-c-e-n - 18 juni 2014 18:14

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt:( ...

Av a-l-i-c-e-n - 10 juni 2014 20:54


Hejsan hoppsan:D Förlåt för dålig uppdatering

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards