a-l-i-c-e-n

Direktlänk till inlägg 7 juni 2014

Bland annat om is te..

Av a-l-i-c-e-n - 7 juni 2014 18:15

Kjola hoppsansa!
Haha lite fail början men hej :D
Idag har jag hjälpt pappa att sätta upp poolen så snart är den klar för sommaren;) Den måste bara värmas upp för just nu är den iskall! Jag har också varit med kompisar och vi badade hos den ena:) Vattnet var jättevarmt och skönt och det va jättekul. Nu är jag då hemma i mitt rum och tar det lite lugnt;D

Idag testade jag liptons iste. I smaken citron. Jag tyckte det var väldigt gott och det smakade nästan lika dant som typ sån bland saft med citron smak:) Jag gjorde en liten video så ni kan se den här om ni vill:) Den kommer upp strax;)

Imon ska jag till tosselilla med min kompis det kommer bli jättekul :D

Ps.Jag har köpt 4 stycken klänningar, ni få se de i ett annat inlägg:)

Hejs svejs från a-l-i-c-e-n-s fejs :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av a-l-i-c-e-n - 4 juli 2014 20:00

Tjena hoppsan

Av a-l-i-c-e-n - 25 juni 2014 15:50

Hej hej! Förlåt för jättedålig uppdatering, men jag har varit sjuk och då orkar man bara inte med att blogga:( Men iallafall! Eftersom jag har varit sjuk och så, så känner man ju inte sig så fräsch. Så jag har testat en ansikts mask idag:) Jag h...

Av a-l-i-c-e-n - 19 juni 2014 17:02


Tjenare! Idag har jag varit på sista dagen i 4H:'( Vi firade midsommar så vi laga midsommar mat och sen dansa vi runt en sån sak ni vet, haha vet inte vad det heterXD Och nu vilar jag bara lite:) Men ja imorgon är det midsommar alltså och vi ska fir...

Av a-l-i-c-e-n - 18 juni 2014 18:14

Hej hej! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft tid helt enkelt:( ...

Av a-l-i-c-e-n - 12 juni 2014 21:22


Hej hej! Nu har äntligen sommarlovet börjat:) För mig iallafall för er som fortfarande går i skolan..... håll ut! Snart är det er tur att ha sommarlov:D Somsagt så har vi haft skolavslutning jag sa ju att jag skulle visa vad jag hade på mig så.....

Presentation

Hejsan! Kolla gärna in min presentation så får ni lite mer koll, haha. Hare bra! ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards